esquina superior izquierda esquina superior derecha
esquina inferior izquierda esquina inferior derecha

Onda presenta la campanya ‘Connexió Premium' per a dinamitzar el comerç local

Foto
  • Durarà 8 mesos i té com a objectiu posar en valor la qualitat i experiència dels diferents gremis que coexisteixen en el municipiç


L'Ajuntament i Onda Centre Comercial sumen forces per a impulsar la campanya ‘Connexió premium’ amb la qual pretenen donar visibilitat als gremis del teixit comercial onder i remarcar el vincle entre el comerciant i client, apel·lant a la proximitat, la qualitat, la confiança i l'experiència. Així mateix, a través d'aquesta iniciativa, s'impulsa i posa en valor les característiques del comerç de proximitat i l'alt nivell de professionalització dels comerços d'Onda.

Aquesta iniciativa, que sorgeix de la Confederació de Comerciants i Autònoms de la Comunitat Valenciana (COVACO), arrancarà demà dijous, de forma simultània, en els ajuntaments de les ciutats participants. En el cas d'Onda, es col·locaran unes banderoles en els fanals de l'avinguda País Valencià amb la imatge de la campanya. Així ho ha  informat el tinent d'alcalde de Dinamització Econòmica de l'Ajuntament d'Onda, Ángel Badenas; qui ha presentat aquesta campanya al costat de Ramón Jordán, representant d'Onda Centre Comercial. 

Per la seva banda, Badenas ha destacat que aquesta campanya se suma a altres accions que impulsa l'actual equip de govern en el seu compromís d'afavorir a les xicotetes i mitjanes  empreses de la localitat. “No solament som conscients que són un motor important per a la dinamització econòmica de la localitat i la creació de llocs de treball. A més, tenim l'absoluta certesa que  els comerços onders ofereixen un producte i servei d'una qualitat excepcional i que la seva experiència i saber fer són una garantia per al client”.

La campanya tindrà una durada de vuit mesos i cada mes se centrarà en un gremi. A l'abril seran les llibreries i papereries, al maig moda i complements, al juny l'alimentació, al juliol els locals d'oci i restauració, a l'agost les tendes infantils, al setembre es mantindran les d'agost i a més serveis i comerç, a l'octubre se centraran en bellesa i salut, i finalment al novembre serà el torn de la llar i la decoració. Durant cada mes es promocionaran els comerços del gremi corresponent a través dels mitjans de comunicació, xarxes socials i influencers, tant a nivell local com autonòmic. A més, cada establiment tindrà un segell que certifica la seva experiència i qualitat: serà un vinil que podrà col·locar-se en un lloc visible per al client.

Els compradors, per la seva banda, rebran cada mes uns imants col·leccionables amb la il·lustració d'uns divertits personatges que representen cada gremi, així com una frase relacionada amb la seva professió i saber fer. A més, en realitzar les compres o beneficiar-se dels serveis, se'ls donarà un adhesiu que serà una manera de comunicar a més veïns la campanya.

Accés | Avís legal | Protecció de dades | Accesibilitat
icono ministerio de industria, turismo y comercio icono ministerio de administraciones públicas icono ministerio de industria, turismo y comercio